22 March 2013

Assalammualaikum semua






 blog baru! eh url blog barulah! url blog lama dah kena blacklist :(
oh terima kasih lah yer kepada siapa punya link yang penuh dengan
Encik Malware tu sampai url blog lama saya dah kena blacklist dengan 
Mr Google yang sangat-sangat strict macam GPK HEM tu, ini disebabkan 
oleh kehadiran malware-malware yang entah datang dan wujud dari mana 
di blog lama saya itu...perghh serius geram ni sampai sekarang ;(




Encik Kesayangan cakap kalau dah buat url baru ni nampak gaya,
 ini bermakna cerita baru dan juga buku baru, urm...ye lah tu kot...



mood nak lukis doodle macam dah hilang sebab kalau dalam di dalam
blog lama tu sudah banyak jenis doodle saya lukis dan upload, dan yang tersangat
sedihnya semua doodle tu tiada di dalam simpanan Encik Netbook saya ini............



nanti kalau mood saya datang saya lukis doodle lagi ya
I Love Doodling so much bak kata omputih hihihi ^_^








No comments: