05 May 2013

Marilah mari, pergi mengundi lalalalala







Saya sudah tunaikan Kewajiban saya sebagai rakyat Malaysia dengan mengundi
suka sukinya hati bila tahu dakwat kekal tersebut bewarna biru,
setiap masa hendak tengok jari telunjuk kiri tanpa jemu
yeah! warna kegemaran! oh biru ku sayang! ^_^



niat hati nak tunjuk satu jari jer (jari telunjuk kiri yang dicalit dakwat) tapi takutlah pula nanti ada orang salah nampak itu jari mencarut, yelah mana tahu ada yang rabun tegar disini kan, nanti tak pasal-pasal cakap saya tunjuk tanda mencarut, itu sebab tunjuk semua jari sahajalah, kekekekeke macam diva pula rasa :P





p/s: beberapa hari ni nampak gaya tak dapatlah menggunakan jari telunjuk kiri untuk menggali lubang hidung seperti biasa, sangat-sangat jangkal dan lain pula rasa, muheheheh :P








2 comments:

Mysara Ab Rahman said...

kte pn dh mngundi td...

aidaz radios said...

Hehe..kita yang tukang calitkan biru tuari..wink.wink >,<